Bestilling og betaling

Alle priser på hjemmesiden er dagspriser inkl. alle afgifter.

Prisen på bestillingstidspunktet er den gældende pris for købet.

NavneID tager forbehold for trykfejl, prisfejl, moms- og afgiftsændringer samt udsolgte varer og leveringssvigt fra leverandører.

Bestilling

Når du handler med NavneID indgås aftaler på dansk.

Når du har afgivet en bestilling, vil du modtage en ordrebekræftelse pr. mail. Skulle du ikke modtage denne ordrebekræftelse indenfor 1 time, bør du kontakte NavneID.

Du vil desuden modtage en mail, så snart pakken afsendes som et Quickbrev med PostNord til din postkasse.

Hvis du ønsker at modtage en ny kopi af din ordrebekræftelse, bedes du venligst sende en mail derom til kontakt@navneid.dk.

Betaling

NavneID tilbyder flere mulige betalingsmetoder. Den mest sikre og den betalingsform, som anbefales, er at betale med et betalingskort (Visa/Dankort, Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Debit eller Maestro).

Online betaling med kort

Ved betaling med elektronisk betalingskort trækkes beløbet først, når varerne er afsendt. Der betales via en sikker og krypteret SSL-forbindelse (Secure Socket Layer). Dette betyder, at dine kortoplysninger ikke kan læses af udenforstående. Når du handler med et betalingskort, forbeholder NavneID sig retten til at kontrollere, om de personlige oplysninger, der er opgivet, er sande.

NavneID kan til enhver tid nedskrive det betalte beløb – f.eks. hvis et produkt er udsolgt eller ikke ønskes alligevel, men NavneID kan ALDRIG forhøje det godkendte beløb.

Leveringstid

NavneID har alle viste varer på lager og tilstræber at afsende din ordre inden for 2 hverdage. Det betyder, at den samlede leveringstid normalt er 2-3 hverdage.

Ved udsalg og kampagner eller lignende kan der forekomme længere leveringstid. Dette vil blive oplyst på hjemmesiden.

Forsendelsesomkostninger

Alle ordrer sendes med PostNord.

Fragtprisen for den bestilte vare fremgår ved betaling.

Returnering og fortrydelsesret

Når du handler hos NavneID har du 14 dages fortrydelsesret.

Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den næstfølgende hverdag. For at gøre fortrydelsesretten gældende skal du ved en tydelig erklæring via mail give NavneID meddelelse herom senest 14 dage efter modtagelsen af varen.

Du må efter modtagelsen alene håndtere varen på en måde, så du kan fastslå dens art, egenskaber og den måde, som den fungerer på.

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – varen kan prøves på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som “brugt”. Det betyder, at du ved fortrydelse af købet kun kan få en lille del eller intet af købsbeløbet retur afhængigt af varens handelsmæssige værdi. Brugte varer anses som værende uden handelsværdi.

Når der er tale om en ren returvare/ombytningsvare, vil udgiften til returneringen tilfalde dig – NavneID betaler til gengæld for, at den ombyttede vare sendes til dig igen.

Du bærer risikoen for varen fra varens levering, og ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen.

Returvarer sendes til: NavneID, Skytten 2, DK-7100 Vejle.

Bemærk at NavneID ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav.

Reklamation

NavneID yder naturligvis 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven. Det betyder, at du afhængigt af den konkrete situation enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen.

Skade på varen som følge af fejlhåndtering er ikke dækket af reklamationsretten.

Reklamation vedrørende fejl og mangler skal meddeles til Navneid i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses maksimalt 2 måneder som rimelig tid, medmindre andet er aftalt. Du bedes informere NavneID om problemstillingen så detaljeret som muligt.

Er reklamationen berettiget, refunderer NavneID naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Varen sendes til: NavneID, Skytten 2 DK-7100 Vejle.

Husk at varen altid skal returneres i forsvarlig emballage.